De materie van hypotheek en verzekering inzichtelijk maken

Veel kleine lettertje en regels waar je aan dient te voldoen. Hoe maak je de wereld van hypotheek en verzekering transparant, en voor klanten duidelijk dat je als adviseur de beste bent?

De uitdaging

Het bedrijf bestond uit twee partners. Hiervoor heeft KIT de huisstijl verzorgd. Na enkele tijd besloot het management los te koppelen van elkaar. Er was snel een nieuwe naam, logo, huisstijl, verkoopmaterialen en website nodig. Een nieuwe frisse wind. Vanuit een nauwe samenwerking met de klant is dit snel en vooral prettig gerealiseerd.

KIT benadering

Financiën breng je onder bij een betrouwbare organisatie. Naast de gekwalificeerde expertise van Goll is ook hierbij de eerste indruk de beste. KIT is gevraagd voor neerzetten en al jaren bewaken van de uitstraling.

Realisatie en resultaat

KIT denkt mee over de presentatie van de organisatie, het overzichtelijk overbrengen van informatie én behoud van persoonlijkheid binnen de wereld van kleine lettertjes en percentages.
Nieuwe huisstijl, logo, uitwerking naar folders en productleaflets. Website met online rekenmodules.
De klant komt tijd tekort…

De beste resultaten bereikt KIT met hand in totaalpakket. Maar ook voor deelprojecten zijn we inzetbaar.