De uitdaging |
!kit is gevraagd voor de communicatie van de federatie Sportvisserij Zuidwest Nederland, verantwoordelijk voor provincies Noord-Brabant, Zeeland en Zuid-Holland.
Met 142.000 leden worden naast corporate uiting en jaarverslag ook wervende en promotie-ondersteunende uitingen door ons gerealiseerd. Een fijne, jarenlange samenwerking én we leren nog iets van onze Hollandse vissen.
Zo doen we dat |
Corporate styling voor Hollandse volkssport #2
Wist jij dat? Sportvissen in Nederland is volkssport #2 gelijk met tennis. En we nemen met z’n allen vissen serieus, gezien de groei aan tv-programma’s, glossy magazines en professionele hengelsportwinkels. Sportvisserij ZWN ontfermd zich over de regelgeving, de visstand, waterkwaliteit, voorzieningen voor sportvissers en recreanten en competities. Alles voor het plezier in hengelsport.
Naast de bestaande huisstijl, vastgelegd in het huisstijlhandboek én de prachtige beschikbare fotografie hebben we een frisse, herkenbare styling voor alle promotiematerialen opgesteld.
Project
Activatie & print voor promotie sportvissen
Klant
Sportvisserij Zuidwest Nederland
Wat we doen
- Activatiecampagnes
- Drukwerk magazines & folders
- Interactief ontwerp
- Signing outdoor
Educatieve promotiematerialen
Jeugd stimuleren voor de natuur
Als je vist, doe het dan goed en humaan. Zonder schade aan te brengen aan de natuur. Met 142.000 leden is het belangrijk dat de kennis binnen de organisatie wordt doorgegeven aan de jeugd. En dat ze met hun neusjes buiten komen.
Speciaal voor scholen is een stimuleringscampagne: visles op school. Hiervoor worden VIScoaches en VISmeesters opgeleid volgens vaste richtlijnen. De passie en liefde voor de natuur dat is al aanwezig.
We produceerden promotiepakketten gericht op recreant en sportvisser, via alle verkooppunten van visbenodigdheden.
Kennis doorgeven zou een prio moeten zijn, toch?
Interne communicatie
Professionele uitstraling
In het huisstijlhandboek zijn de huisstijlelementen vastgesteld. Alle communicatie voldoet hieraan. Dat zorgt voor een nette uitstraling. Al enkele jaren realiseren we alle interne uitingen en het jaarverslag in print en interactief.
Huisstijlen bewaken we tot de tand, doen we ook voor jou!
Duidelijk zijn met je informatie
Outdoor signing voor toerist, recreant en sportvisser
De organisatie zet zich in voor maximale visvoorzieningen voor de sporter. Het gebruik van de voorzieningen dienen wel netjes nagekomen te worden. Informatie verstrekken is hierbij belangrijk. En we vertellen ook welke soorten vis er in de wateren ontdekt kunnen worden. Vishelling werd officieel geopend door de wethouder.
Wanneer sportvissen je hobby is, hoef ik niet meer te vissen naar je passie.
Hoe gebruiksvriendelijk ben jij in je informatie?
Interactief informatie geven
Projecten in beeld
We laten zien wat de organisatie doet en bereikt in het werkgebied. We werkten een interactief idee uit waarbij per project kan worden getoond wanneer werkzaamheden zijn, wat het doel is en wat de resultaten. Denk hierbij aan het uitzetten van vis om de visstand op peil te houden, tot het aanbrengen van trailerhellingen of onderhoud.
Er zijn maatwerk symbolen en illustraties ontwikkeld die interactief 24/7 up2date kunnen worden gehouden.
Laat zien wat je doet.
Bedrijven met een sterk merk worden beter gezien en onthouden.
Een sterk merk heeft een hogere waarde dan vergelijkbare bedrijven. Maak jezelf onweerstaanbaar. Je sterke uitstraling maakt het keuzeproces voor klanten makkelijker en gewoon logisch.
Samen bepalen we wat je plan van aanpak wordt. Zetten we je actief in de markt. Versterk je marketing door ons tijdelijk, op urenbasis of het hele jaar door te laten adviseren. Neem contact op >