Zakelijke keuzes maken, ook NA 75 jaar bestaan
Wat doe je wanneer je als kleine ondernemer al generaties lang regionaal een zeer hoge naamsbekendheid hebt opgebouwd om je omzet een boost te geven? Blijf je bij het oude vertrouwde? Of ga je vernieuwen? Van Pieters Bazaar, naar Pieters Wonen, naar Pieters Wonen & Koters (kleding) naar Pieters Sfeer & Interieur biedt de klant sfeervolle materialen en vergroting van het woon- en werkgenot.
De uitdaging
KITreclame werkt gevraagd mee te denken bij het beslissingsproces. Welke keuze te maken. Het ‘onderbuikgevoel’ moest geholpen worden met duidelijke cijfers vanuit trends, branche-info en lokale ontwikkelingen zoals bewonerssamenstelling en groei, waardoor direct het winkelgedrag beïnvloed wordt. Verder is belangrijk welke extra diensten voor omzetgroei kunnen zorgen, waar ligt de expertise van de medewerkers en welke samenwerkingsverbanden kunnen versterkt of aangeboord worden om de markt verder uit te breiden. Kit duikt in interieuradvies, zakelijke inrichting, zijden bloemen en woninginrichting. Heeeeeeerlijk!