Behoud van familiewaarden bij bedrijfsgroei

Een taxi bestellen houdt meer in dan jij en ik denken. Want rondom een taxi-rit draait een complete organisatie. Met planningssoftware, logistieke organisatie van chauffeurs, wagens, afstemming gewenste ophaal/breng tijden door de aanvrager maar denk ook aan de ideale route, drukte op de weg, files en wegversperringen. En dat alles zonder dat de klant er iets van merkt, en een zorgeloze service ervaart. Onze kijk op personenvervoer en mobiliteit is compleet veranderd. En onze merk-doelgroep-marketing-sales-kijk-op-zaken vond Goverde nu ook weer verfrissend. win win.

Klant: Goverde Groep
Markt: Consumentenmarkt, zakelijke markt, zorg en instellingen, automotive

Sterk merkverhaal en strategie gericht op doelstelling

De uitdaging | KIT is gevraagd om te adviseren over de totale marketing van de Goverde Groep. Het bedrijf met ruim 200 medewerkers en een wagenpark van 100 heeft grote naamsbekendheid in de nabije regio. Maar er zijn zakelijk meer wensen. Vanuit marketing, sales en de uitgezette koers en visie wordt hieraan iedere dag gebouwd. Al enkele jaren bouwen we samen met management en medewerkers aan een mooie mensendienst: mensen DAAR brengen waar ze naartoe willen. En een klein beetje onderdeel zijn van hun verhaal.

Zo doen we dat | Eerst bepalen waar je staat, en waar je naartoe wil. Zelfs voor een familiebedrijf dat al ruim 80 jaar bestaat. In marketing brandsessies namen we de organisatie mee naar het hart en de pijlers van het bedrijf. Maar vooral naar de motivatie van alle medewerkers. Wanneer je van buitenaf een organisatie IN kijkt, zie je een cohesie, een rode draad. En dat gaat dieper dan ‘we rijden van a naar b’. In dit geval kwam het menselijk contact omhoog. Het onderdeel zijn van het leven van een zieke die naar het ziekenhuis gaat, de zakenman die terugkomt van een goede afspraak, een groep vriendinnen die hebben geshopt of een delegatie die de Nederlandse haring voor het eerst proeft. Ieder contact, is een menselijk contact. Van hieruit is ‘samen verder’ ontstaan. Het merkverhaal

Hier doe je het dan voor | Een nieuw logo en huisstijl, maar belangrijk stap is de nieuwe website. Hoofddoelen zijn gebruiksvriendelijkheid/gemak en verkoop bevordering waardoor er directe resultaten kwamen in het aantal aanvragen. Door inzichtelijk te houden via welke stappen de klant de organisatie benadert, wordt duidelijk waar de behoefte van de bezoeker ligt, en kan je inspringen met bedrijfsonderdelen en sales. En kan je bijschaven waar nodig.

Realisatie
  • Strategisch marketingadvies
  • Social media plan en jaarlijks content
  • Imago onderzoek
  • Merkconcept en activatiecampagnes
  • Website realisatie en online content
  • SEO plan, implementatie, monitoring
  • Fotografie & videomarketing
  • Blog en tekstschrijven
  • Huisstijl, print en interieur/exterieur
Rebranding merkstrategie

Een merkverhaal verzin je niet, dat IS er al

Groei omzet, je dienstenpakket doelgericht vermarkten, dat vergt focus, doelstellingen, groei in je zichtbaarheid, naamsbekendheid en juiste doelgroep aanspreken. Dat scoor je niet door te vertellen HOE je dat doet, maar je laat je hart zien. Je authenticiteit. Het merkverhaal voor Goverde Groep is Samen Verder. Met het doel dat mensen vooruit kunnen in hun leven. Door te verbinden, persoonlijke aandacht te geven, oog voor detail, respect en comfort. Als een grote familie.

Website, SEO, online zichtbaarheid

Een service- en verkoopgerichte website gebouwd vanuit klanten functionaliteit

Een klant wil online snel, makkelijk en NU een taxi bestellen, al is het midden in de nacht. Maar ook een inlog gedeelte voor vaste klanten en zakelijke opdrachtgevers. De medewerkers kunnen terecht via het intranet. Vooraf aan de bouw is een SEO-analyse van onze SEO expert gedaan. De migratie van de oude naar nieuwe omgeving is stapsgewijs voorbereid. Bij de realisatie gaan we uit van 3 stappen: flowchart die alle stromingen in een website helder maakt, een wireframe waarmee de functionaliteiten in de complete site vooraf doordacht zijn en de fase van ontwerp. Waarna bouw, test, evaluatie. En een website dient continue up2date te worden gehouden en voorzien van nieuwe content. De nieuwe website van Taxi Goverde groeit met de organisatie mee.

Ook toe aan een verkoop- en imagoverhogende website? Mail of bel KIT: 0168-769055
Mobiele website

E-commerce met maximaal gebruiksgemak

Bezoekers website zijn 43% mobiele gebruikers, 12% tablet en overig vanaf desktop. Een responsive website is deze tijd een MUST. Voor nog meer gebruiksgemak.

Huisstijl, logo, stijlboek

Nieuwe jas? Dan lekker showen

Het nieuwe logo heeft elementen uit het oude logo behouden. Samen Verder. Het ronde symbool straalt de toekomstvisie uit: een wereld van onbegrensde continue mobiliteit.

See Our Story
Targeting, nieuwe formules en totale uitrol van alle social media, SEO en advertising voor optimale online vindbaarheid

Op het netvlies van de juiste klant. Maak je zichtbaar in de behoefte

Goverde Groep beslaat een wijde range aan doelgroepen. De zakelijk klant heeft echter een andere behoefte dan de zorgklant, voor een festival-taxi beleef je anders dan een VIP-bus voor een internationale delegatie. Daarom zijn voor Goverde extra formules ontwikkeld: landingspage voor festivaltaxi maar ook voor trouw/feestvervoer de nieuwe website en formule www.limo.nl en voor zakelijke diensten de gouden VIPservice www.goverdeexclusive.nl.
Voor iedere formule verzorgden we strategie, merkverhaal, styling, tekstschrijven, alle content, videomarketing, social media, SEO en online advertentising.

Wil jij meer gericht omzet sturen per doelgroep zoals Goverde doet? Vraag het ons >