Een goede advertentiestrategie leidt tot groei
Het effect van adverteren, zowel offline als online, en via socials kan aanzienlijke groei in inkomsten opleveren.
Laat ons effectieve offline, online en social kanalen voor je bepalen.
Stap 1: Advertentiestrategie
Wij ontwikkelen voor jou de perfecte advertentiestrategie
Het opzetten van een effectieve advertentiestrategie voor je bedrijf vereist planning, analyse en voortdurende optimalisatie. De volgende stappen gaan we met je door:
Stel je doelen vast. Want wat wil je bereiken met je advertenties. Denk aan vergroten van je merkbekendheid, genereren van leads, stimuleren van verkoop of groei klantloyaliteit.
Ken je doelgroep. Wij duiken in de behoeftes, interesses, demografische gegevens en koopgedrag. Hierdoor krijg je gerichte advertenties die betere resultaten leveren.
Wij adviseren je bij de keuze in juiste advertentiekanalen.
Bepaal je budget gebaseerd op totale uitgaven of op het bedrag dat je bereid bent te betalen per klik, weergave of conversie.
Stap 2: Val op met je boodschap en creatie
Wij weten je doelgroep te raken met je boodschap
Wij helpen je bij het bepalen van je duidelijke, overtuigende en relevante boodschap die aansluit bij de behoefte en interesse van je doelgroep. Zowel online als offline maken wij de content en regelen alles met toeleveranciers zoals mediainkoop.
Ontwerp, productie en creatief opvallen, wij zorgen dat je advertenties relevant en duidelijk zijn zodat de advertenties hoger scoren (lees meer omzet 🙂 We zetten data in voor:
- Personalisatie op basis van locatie. Je benadert iemand die zich op een door ons bepaalde locatie bevindt. Dit kan een winkel zijn, of een beurs of strand. Vooral bij meerdere vestigingen is locatie adverteren handig.
- Personalisatie die taal aanpast. Ben je een internationaal bedrijf? Of wil je een specifiek dialect sprekende doelgroep bereiken? Dan kan het beeld en de tekst van de advertentie zich aanpassen aan de gebruiker.
- Advertenties automatisch laten aanpassen aan de tijd is ook mogelijk. Dan begroet je kijkers in de ochtend dus met ‘goedemorgen’ en ’s avonds met ‘slaap lekker’.
- Voor events of bereiken van festivalgangers is inhaken op de weersomstandigheden perfect. Als kledingmerk kun je de getoonde kleding in de advertentie bijvoorbeeld aanpassen aan de temperatuur en dus aan de wensen van je publiek.
We lanceren je advertentiecampagnes, en daarna blijft het belangrijk om de prestaties van je publicaties te volgen en waar nodig te optimaliseren.
Wil je dat je merk gezien wordt?
Leg ons je vraag en wensen voor, we denken gelijk met je mee.