Sportvisserij Zuidwest Nederland waarborgt #2 volkssport

Wist jij dat? Sportvissen is in Nederland volkssport #2 gelijk met tennis. En we nemen met z’n allen vissen serieus gezien de groei aan tv-programma’s, glossy magazines en professionele hengelsportwinkels. En de organisaties rondom sportvissen zijn bijzonder professioneel. Sportvisserij Nederland is de overkoepelende organisatie die naast uitgifte van de vispas zich tot doel stelt:

  • vertegenwoordigen belangen sportvisserij
  • ondersteunen van federaties, hengelsportverenigingen regionaal en lokaal
  • bevorderen sportvisserijmogelijkheden in ons land

De uitdaging

KITreclame is gevraagd de promotiematerialen voor de federatie Zuidwest Nederland, verantwoordelijk voor provincies Noord-Brabant, Zeeland en Zuid-Holland te verzorgen.  Met 142.000 leden worden naast jaarverslag en eigen uitingen ook wervende en promotie-ondersteunende uitingen door ons gerealiseerd.

KIT benadering

Naast de bestaande huisstijl, vastgelegd in het huisstijlhandboek én de geweldige menselijke fotografie hebben we een frisse, herkenbare styling voor promotiematerialen opgesteld.

Realisatie en resultaat

We zijn direct van start gegaan aangezien het sportvisseizoen half april geopend wordt. De eerste producties liggen bij de drukker en worden uitgezet naar hengelsportverkooppunten. Samen met de medewerkers van Sportvisserij Zuidwest Nederland gaan we motivatie en promotie voor deze volkssport verder uitwerken.

Gerealiseerd:

  • wervingsmaterialen voor VIScoaches en VISmeesters
  • Interne materialen
  • Jaarverslag print en interactief
  • Informatieve materialen op locatie tbv recreant en sportvisser

Wanneer sportvissen je hobby is, hoef ik niet meer te vissen naar je passie.

Het pad uitzetten en zichtbaar maken, DAT is slimme marketing

Leave a Reply