Vijf generaties gastvrijheid

Dat maak je niet iedere dag mee; een organisatie dat al vijf generaties vol passie en professionaliteit een bedrijf laat groeien. De Gouden Leeuw is een begrip in West-Brabant. Gesitueerd aan de ‘poort van Brabant’ bij Moerdijk, heeft het vanaf 1853 tot heden de transportsector en Nederlandse infrastructuur zien veranderen. Als gemoedelijk Brabants café gestart, heeft het huidige grote restaurant met inmiddels hotel het eigen karakter weten te behouden.

De uitdaging

Al eeuwen gaat de reputatie van mond-tot-mond, zonder veel reclame. De eigenaren hebben  bereikbaarheid en contact met klanten hoog in het vaandel. Een professionele website is de wens. Gaandeweg het contact gaat de vernieuwingsslag kriebelen. De huisstijl, inrichting en alle communicatie wordt met elkaar in lijn gebracht. De Gouden Leeuw 2.0 anno 2015 is klaar voor de volgende generaties!

KIT benadering

Een wensenlijst van de technische toepassingen tbv de nieuwe website is opgesteld. Parallel is doelgroep met behoeften en waarde voor bedrijf in kaart gebracht. Hieruit blijkt dat enkele doelgroepen niet voldoende worden bereikt. Kansen om te benutten. Gekozen wordt voor een basisuitstraling die de knusheid, betrouwbaarheid, professionaliteit en verjonging laat zien. Per doelgroep wordt een lijn uitgezet om het komende jaar uitingen, promoties en informatie te bieden.

Realisatie en resultaat

De typo3 website is flexibel aanpasbaar. Een extern reserveerkanaal is geïntegreerd tbv hotelboekingen. De vele menu’s zijn in tabs ondergebracht. De mobiele site is met name voor bereik chauffeurs en zakelijke klant. Niet zomaar responsive, maar maatwerk mobiele site. Ook 24/7 flexibel.

Logo, huisstijl van visitekaart tot bestekpochet. Promotiemateriaal zoals kadobonnen, hotelfolder, advertenties en hightea promotie. De receptiebalie professioneel gewrapt met folie en ook hier komt de leeuw terug. Roll-up banners, alles opnieuw geverfd. Verlicht logo met metaalelementen bij de entree, buitensigning windbanieren (en truckproof), autobelettering, groot snelwegbord en borden die gasten op de parking binnen en buiten geleiden. En zelfs een nieuwe makkelijk bruikbare URL.

Uitvoering

  • Website in Typo3. zie www.degoudenleeuw.nl
  • Mobiele website
  • Huisstijl, van briefpapier, kadobon tot bestekpochet en hotelkaart
  • Diverse promotiemateriaal
  • Totale signing binnen en buiten
  • Maatwerk fotoshoot met modellen, personeel en gasten

KIT geeft richting aan uw ideeën. Zodat u strategisch kunt groeien.

Leave a Reply